Valmet toimittaa kuidutinjärjestelmän Tianjin Shengsong Woodin tehtaalle Kiinaan

Defibrator-kuidutinjärjestelmä

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 14.11.2019 klo 11.00

Valmet toimittaa Defibrator™-kuidutinjärjestelmän Tianjin Shengsong Wood -yhtiölle Tianjiniin Kiinaan. Uuden järjestelmän on määrä käynnistyä vuoden 2020 keskivaiheilla.

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2019 kolmannen neljänneksen tilauksiin. Tilauksen arvoa ei julkisteta.

”Parantaaksemme tuotteemme laatua entisestään päätimme korvata nykyisen kuidutinjärjestelmän ja valitsimme Valmetin kuiduttimen ja ensiluokkaisen laitteiston. Uskomme, että tämä johtaa erinomaiseen suorituskykyyn ja huipputuloksiin”, sanoo Zhang Lijun, Tianjin Shengsong Woodin toimitusjohtaja ja osakas.

”Sovimme tästä kaupasta jo vuonna 2015, jonka jälkeen olemme tehneet pitkäkestoista yhteistyötä Tianjin Shengsong Woodin kanssa. On erittäin positiivinen asia, että asiakas haluaa jatkaa investoimista tuotteisiimme Valmetin tarjoaman lisäarvon vuoksi”, sanoo Valmetin Sellu ja energia -liiketoimintalinjan myyntipäällikkö Leif Sundberg.

Tietoja Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisältää EVO 50 -kuidutinjärjestelmän.

Tietoja asiakkaasta Tianjin Shengsong Wood Co. Ltd

Tianjin Shengsong Wood Co. Ltd perustettiin vuonna 2010. Yhtiö toimii Baodin piirikunnassa Tianjinissa Kiinassa. Se kuuluu kuitulevykonserniin, jolla on useita kuitulevytehtaita eri puolilla Aasiaa.

Leif Sundberg, myyntipäällikkö, Sellu ja energia -liiketoimintalinja, Valmet, puh. +46 70 606 55 47
Jansen Shang, myyntipäällikkö, Sellu ja energia -liiketoimintalinja, Kiina, Valmet, puh. +86 138 0123 1944

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa. Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen – joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Lue lisää: www.valmet.com, www.twitter.com/valmetglobal