Metson vuosikertomus 2018 julkistettu

Metson vuosikertomus 2018 julkistettu Metso Oyj, pörssitiedote, 5.3.2019 klo 10:30 paikallista aikaa

Metson vuosikertomus 2018 julkistettu
Metso Oyj, pörssitiedote, 5.3.2019 klo 10:30 paikallista aikaa

Metso Oyj on tänään 5.3.2019 julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2018. Se sisältää neljä osiota, jotka ovat liiketoimintakatsaus, taloudellinen katsaus, hallinnointi ja GRI-liite.

Liiketoimintakatsaus sisältää strategian, arvonluonnin, kestävän kehityksen ja riskienhallinnan. Taloudellinen katsaus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja sijoittajatietoa. Hallinnointi sisältää täyden selvityksen hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä mukaan lukien palkitsemisraportin. GRI-liite sisältää ulkoisesti varmennetut kestävän kehityksen
tiedot GRI-standardien mukaisesti.

Vuosikertomus 2018 ja sen kaikki osiot ovat saatavilla verkkosivuillamme osoitteessa www.metso.com/2018. Ne löytyvät myös pdf-tiedostoina tämän tiedotteen liitteenä. Metson vuosikertomus 2018 ei ole tilattavissa painotuotteena.

Lisätietoja antaa:
Tanja Mäkinen, sijoittajasuhdeasiantuntija, Metso Oyj, puh. 020 484 3117, email: tanja.makinen@metso.com

Metso Oyj

jakelu:
Tiedotusvälineet
www.metso.com

Metso kuuluu alallaan maailman johtaviin teollisuusyrityksiin. Tarjoamme laitteita ja palveluja luonnonvarojen kestävään käsittelyyn ja virtaukseen kaivos-, kivenmurskaus-, kierrätys- ja prosessiteollisuudessa. Ainutlaatuinen osaamisemme ja innovatiiviset ratkaisumme auttavat asiakkaitamme tehostamaan toimintaansa, vähentämään riskejä ja parantamaan kannattavuutta. Metson osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Yhtiön liikevaihto oli noin 3,2 miljardia euroa vuonna 2018. Metsolla on yli 13 000 työntekijää yli 50 maassa.

www.metso.com/fiwww.twitter.com/metsogroup