Valmet toimittaa höyrylaatikon Zhejiang Jingxing Paperboardille Kiinaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 28.11.2022 klo 11.00

Valmet toimittaa Zhejiang Jingxing Paperboard -yhtiölle Kiinaan Valmet IQ -höyrylaatikon, joka optimoi kosteustehokkuutta ja parantaa lopputuotteen laatua.

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2022 kolmannen neljänneksen saatuihin tilauksiin. Toimitus ajoittuu vuoden 2023 toiselle neljännekselle.

”Meillä on erittäin hyvät kokemukset tuotantolinjallamme jo käytössä olevasta Valmet IQ -höyrylaatikosta. Se on parantanut merkittävästi kosteuden hallintaa ja lopputuotteen laatua. Siksi päätimme investoida uuteen yksikköön. Valmetin hyväksi havaittu teknologia vahvistaa kilpailukykyämme”, sanoo Xiaodong Qian, Jingxing Paperin teollisen paperin osaston johtaja.

”Olemme iloisia, että hyvin onnistuneen aiemman projektin ja käyttökokemuksen ansiosta Jingxing Paper valitsi jälleen Valmetin ratkaisun. Edistynyt teknologiamme auttaa yhtiötä parantamaan tuotannon tehokkuutta ja suorituskykyä”, sanoo Liang Zhou, Valmetin Automaatiojärjestelmät-liiketoiminnan Kiinan toimintojen myyntipäällikkö.

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmet IQ Steam Profiler on monivyöhykkeinen höyrylaatikkojärjestelmä, jonka sähkömekaaniset toimilaitteet mahdollistavat erittäin tarkan profiloinnin lopputuloksen. Edistynyt höyrytystekniikka maksimoi höyryn imeytymistehokkuuden paperiin tai kartonkiin kasvattaen radan kuiva-ainepitoisuutta. Kuiva-ainepitoisuuden kasvu säästää kuivatusenergiaa, vähentää hiilidioksidipäästöjä ja nostaa tuotantokapasiteettia ilman vastaavaa energiankulutuksen kasvua.

Tietoa asiakkaasta Zhejiang Jingxing Paper Co., Ltd.

Vuonna 1984 perustettu Jingxing Paper on yksi Kiinan suurimmista paperin ja kartongin valmistajista, ja se on noteerattu Shenzhenin pörssissä. Yhtiön tuotantokapasiteetti on 1 500 000 tonnia paperia vuodessa. Tärkeimmät tuotteet ovat voimapaperi, valkoinen voimapaperi, luja aallotuskartonki, pahvilaatikot ja kotitalouspaperit.

Liang Zhou, myyntipäällikkö, Kiina, Automaatiojärjestelmät-liiketoimintalinja, Valmet, puh. +86 15921770360

Valmet on maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. Automaatiojärjestelmillä ja virtauksensäätöratkaisuillamme palvelemme vielä laajempaa prosessiteollisuuden asiakaskuntaa. 17 500 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen – joka päivä.

Yhtiöllä on yli 220 vuoden teollinen historia ja vahva näyttö jatkuvasta parantamisesta ja uudistumisesta. Vuonna 2022 yhtiö saavutti merkittävän merkkipaalun, kun virtauksensäätöyhtiö Neles sulautui Valmetiin. Sulautuneiden yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2021 oli noin 4,5 miljardia euroa.

Valmetin osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä, ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Espoossa.

Seuraa meitä valmet.fi | Twitter | Twitter (IR) | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | Instagram (IR) |