Valmet toimittaa perälaatikon uudistuksen Green Forest (QingXin) Paper Industrial Limited -yhtiön tehtaalle

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 2.11.2016 klo 11.00

Valmet toimittaa perälaatikon uudistuksen ja kaksi perälaatikon kunnostushuoltopakettia Green Forest (QingXin) Paper Industrial Limited -yhtiön paperitehtaalle, joka sijaitsee Qingxinin piirikunnassa, Qingyuanissa, Kiinassa. Toimitus on suunniteltu syyskuulle 2017 ja käynnistys loka-marraskuulle 2017.

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2016 kolmannen neljänneksen tilauksiin. Tämän laajuisen toimituksen arvo on yleensä noin miljoona euroa.

"Valmetilla on toimivaksi osoittautunutta teknologiaa, tuotteita ja palveluja, jotka lisäävät luotettavuutta ja parantavat suorituskykyämme. Uudistuksen myötä listasäätöinen perälaatikko muuttuu laimennussäätöiseksi ja odotamme tämän parantavan kartongin laatua", kertoo Wu Guixing, Green Forest -paperitehtaan tuotantojohtaja.

"Tämä RetroDilution-perälaatikkouudistus parantaa perälaatikon ohjattavuutta ja lopputuotteen laatua paremman neliöpainoprofiilin ja kuituorientaation myötä. Olemme iloisia tuodessamme tämän uuden teknologian Kiinaan ja kiitämme Green Forestia erinomaisesta yhteistyöstä ja keskinäisestä luottamuksesta", kertoo Kevin Jiang, Kiinan eteläisen alueen myyntijohtaja.

Toimituksen tekniset tiedot
Valmetin toimitus sisältää RetroDilution -perälaatikon uudistuksen Green Forest (QingXin) Paper Industrial Limited -yhtiön kartonkikoneelle 2 sekä perälaatikon kunnostushuoltopaketit paperikoneelle 1 ja kartonkikoneelle 2. RetroDilution -perälaatikkouudistuksen toimitus on ensimmäinen lajissaan Manner-Kiinassa.

Perälaatikolle tarkoitettu RetroDilution on laimennussäädön jälkiasennuslaitteisto, jonka avulla kärkilistasäätöinen perälaatikko voidaan kustannustehokkaasti uudistaa laimennussäätöiseksi.

Kartonkikone Green Forest (QingXin) Paper Industrial Limited -yhtiön paperitehtaalla Qingxinin piirikunnassa, Qingyuanissa, Kiinassa.

Tietoa asiakkaasta Green Forest Paper Industrial Limited
Green Forest Paper Industrial Limited on osa Hop Fung Group Holdings Limited -yhtiötä. Hop Fung Group -konserni toimii pääasiassa laadukkaiden aaltopaperituotteiden valmistuksen ja myynnin parissa. Tuotteita toimitetaan yli 550:lle valmistuksen alalla toimivalle asiakkaalle Hong Kongin ja Pearl River -jokisuiston alueella. Konserni on listattu Hong Kongin pörssin päälistalle.

James Hui, tuote- ja sovelluspäällikkö, tehdasparannukset, Kiina, Valmet, puh. +86 138 1786 9663

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa. 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.