Muutos Valmetin sijoittajasuhteissa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 5.7.2016 klo 10:00

Hanna-Maria Heikkinen jättää tehtävänsä sijoittajasuhdejohtajana 26. syyskuuta mennessä ottaakseen vastaan uusia tehtäviä Valmetin ulkopuolella. Hän on ollut Valmetin palveluksessa syyskuusta 2013 lähtien. Hänen seuraajansa rekrytointiprosessi on käynnissä.

"Hanna-Marialla on ollut tärkeä rooli Metsosta jakautumisen valmisteluissa vuonna 2013 ja Valmetin uuden sijoittajasuhdetoiminnon luomisessa ensimmäisinä vuosina itsenäisenä, pörssilistattuna yhtiönä. Toivotan Hanna-Marialle menestystä, kun hän siirtyy uusien haasteiden pariin Valmetin ulkopuolella," sanoo Valmetin talousjohtaja Kari Saarinen

Kari Saarinen, talousjohtaja, Valmet, puh. +358 10 672 0031

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa. 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.