Valmetin toimitusjohtaja Pasi Laineesta vuorineuvos

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 11.12.2020 klo 14.30

Tasavallan presidentti on myöntänyt vuorineuvoksen nimen ja arvon Valmet Oyj:n toimitusjohtaja Pasi Laineelle.

Toimitusjohtaja, vuorineuvos Pasi Laine on syntynyt vuonna 1963. Hän on toiminut Valmetin toimitusjohtajana joulukuusta 2013 lähtien. Ennen Valmetia Pasi Laine toimi useissa eri johtotehtävissä Metson eri liiketoimintayksiköissä. Laine oli Metson johtoryhmän jäsen vuosina 2006–2013 sekä Metson varatoimitusjohtaja ja toimitusjohtajan sijainen vuosina 2011–2013.

Pasi Laine toimii seuraavissa luottamustehtävissä: Keskinäisen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen hallituksen puheenjohtaja ja SSAB:n hallituksen jäsen.

Tarkempaa tietoa toimitusjohtaja, vuorineuvos Pasi Laineen työurasta löytyy osoitteesta https://www.valmet.com/fi/valmet-yrityksena/valmetin-johto/johtoryhma/

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa. 14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Lue lisää www.valmet.fi, www.twitter.com/valmetglobal