Valmet toimittaa automaatio- ja laadunhallintajärjestelmät Suzhou Taison Paperin tehtaalle Kiinaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 2.5.2019 klo 11:00

Valmet toimittaa Valmet DNA -automaatiojärjestelmän ja Valmet IQ -laadunhallintaratkaisun Suzhou Taison Paper -yhtiölle Kiinaan. Järjestelmät asennetaan kahdelle pehmopaperikoneelle parantamaan tuotantotehokkuutta ja tuotteiden laatua.

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen saatuihin tilauksiin. Toimitus ajoittuu vuoden 2019 kolmannelle neljännekselle.

"Olemme tehneet hyvää yhteistyötä Valmetin kanssa jo aiemmin. Valmetin automaatiojärjestelmiä on käytössä neljällä pehmopaperikoneella samaan konserniin kuuluvalla Jiangxin tehtaalla, ja niiden suorituskyky on ylittänyt odotukset. Valmetin kehittynyt teknologia sopii erinomaisesti yhtiömme strategiaan käyttää innovatiivisia ratkaisuja", sanoo Taison Paperin varatoimitusjohtaja Shengyou Zhu.

"Valmetin tarkoilla ja luotettavilla prosessi- ja tuotemittauksilla voidaan varmistaa tuotantolinjojen maksimaalinen suorituskyky kestävällä tavalla. Arvostamme asiakkaan luottamusta ja olemme innoissamme, kun voimme ratkaisuillamme parantaa heidän pehmopaperikoneidensa suorituskykyä", toteaa Valmetin Automaatio-liiketoiminnan Kiinan aluemyyntipäällikkö Andy Zhang.

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus sisältää Valmet DNA -automaatiojärjestelmän ja Valmet IQ -laadunhallintaratkaisun. Valmetin laaja ja skaalautuva automaatioratkaisu on suunniteltu optimoimaan tuottavuutta, energiatehokkuutta ja tuotteiden laatua.

Tietoa asiakkaasta Taison-konserni

Suzhou Taison Paper Co., Ltd. on osa isoa kansainvälistä Taison-konsernia, jonka toimialoja ovat metsätalous, selluntuotanto, muovipakkaukset, puunjalostus, kiinteistöala ja kauppa.

Andy Zhang, aluemyyntipäällikkö, Kiina, Automaatio, Valmet, puh. +86 21 3997 5000

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa. Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.