Valmet toimittaa Valmet IQ -kosteusprofiilin hallintajärjestelmän Luzhou Yongfeng Pulp and Paper -yhtiölle Kiinaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 29.11.2018 klo 11:00

Valmet toimittaa Valmet IQ Steam Profiler -kosteusprofiilin hallintajärjestelmän Luzhou Yongfeng Pulp and Paper Co., Ltd -yhtiölle Kiinaan. Ratkaisun avulla tehdas pystyy nostamaan tuotantokapasiteettiaan sekä parantamaan selluntuotantolinjansa ajettavuutta ja taloudellista tehokkuutta.

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen saatuihin tilauksiin. Laite toimitetaan vuoden 2018 neljännellä neljänneksellä.

"Olemme tehneet pitkään menestyksekästä yhteistyötä Valmetin kanssa, joka on johtava toimittaja sellu- ja paperiteollisuuden alalla. IQ Steam Profiler -laitteesta on paljon erinomaisesti toimivia referenssejä ympäri maailmaa, ja uskomme, että se auttaa meitä parantamaan luotettavuutta ja tuotteiden laatua", sanoo Luzhou Yongfeng Pulp and Paperin tuotantopäällikkö Zhou Zhengyin.

"Alan tuntemus ja laaja sovelluskokemus auttavat Valmetia tarjoamaan ratkaisuja, joita asiakas haluaa. On hienoa tehdä tiivistä yhteistyötä Luzhou Yongfengin kanssa tehtaan tuottavuuden parantamiseksi ja halutun lopputuotteen laadun aikaansaamiseksi", toteaa Valmetin Automaatio-liiketoiminnan yhteyspäällikkö Bevin Li Kiinasta.

Teknistä tietoa Valmetin toimituksesta

Toimitukseen sisältyy Valmet IQ Steam Profiler sähkömekaanisilla toimilaitteilla, diagnostiikkaominaisuuksilla ja toimilaitteiden asentotunnistimilla. Lisäksi Valmet toimittaa suurimman osan tarvittavista lisäkomponenteista, kuten pneumaattisen liikutuslaitteiston ja sen säädön, höyryjärjestelmän komponentit ja käyttöliittymän.

Tietoa asiakkaasta Luzhou Yongfeng Pulp and Paper Co., Ltd

Luzhou Yongfeng Pulp and Paper Co., Ltd on Sichuanin maakunnan suurin bambusellua käyttävä paperiyhtiö. Sillä on kaksi tehdasta Leshanissa ja Luzhoussa, kuusi tytäryhtiötä, suunnitteluyksikkö ja teknologiakeskus. Yhtiöllä on varallisuutta yhteensä kolme miljardia yuania, ja sen vuosittainen tuotantokapasiteetti on noin 600 000 tonnia sellua ja paperia.

Bevin Li, yhteyspäällikkö, Kiina, Automaatio, Valmet, puh. +86 21 3997 5000

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa. Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.