Valmet teki pitkäaikaisen sopimuksen tehtaan kunnossapitopalveluista Asia Symbolin kanssa Kiinassa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 25.6.2018 klo 11:00

Valmet ja Asia Symbol (Shandong) Pulp and Paper Co., Ltd. ovat allekirjoittaneet sopimuksen kunnossapitopalveluista Asia Symbol (Shandong) -yhtiön kartonkikoneille ja sellutehtaalle Kiinassa.

"Tehtaamme päälaitteet ovat Valmetin valmistamia, ja odotamme hyvää yhteistyötä Valmetin kanssa tulevina vuosina. Valmetin kunnossapitopalveluissa päivittäisen kunnossapidon asiantuntemus yhdistyy maailmanlaajuiseen tukeen tuotteiden, prosessien ja automaation asiantuntijoilta. Asiantuntemus näkyy aina vahvasti ammattilaisten toiminnassa", sanoo Asia Symbol (Shandong) Pulp and Paperin tehtaanjohtaja Wang Bo.

"Tämä on Valmetin ensimmäinen kunnossapidon ulkoistustilaus Kiinasta, ja se on myös osoitus tehtaiden kunnossapitopalvelujen kehityksestä. Asiakas valitsi Valmetin kunnossapitopalvelujen toimittajaksi, koska luottaa vahvasti ammattitaitoomme. Valmetin palvelutiimi auttaa tehdasta parantamaan suorituskykyä ja tuotteiden laatua ja pienentämään samalla kustannuksia ja riskejä", sanoo kunnossapidon ulkoistuksista ja sopimushallinnasta Kiinassa vastaava Valmetin johtaja Jiang Bo.

Tietoa Valmetin toimituksesta
Valmet toimittaa kunnossapitopalvelut ja vastaa kunnossapidon kehittämistä kartonkikoneille ja sellutehtaalle kattaen hakkeen käsittelyn, kuitulinjat, sellunkuivaimet, soodakattilat, haihdutuksen ja kaustisoinnin sekä voimalaitoksen, kemiallisen tehtaan ja vedenkäsittelylaitoksen. Valmet vastaa tehtaan kunnossapidon johtamisesta, hallinnosta ja kehittämisestä.

Valmetin ja Asia Symbolin (Shangdong) edustajat sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen

Tietoa asiakkaasta Asia Symbol (Shangdong)
Asia Symbol (Shandong) Pulp and Paper Company on maailman johtavia sellun ja paperin valmistajia. Yhtiöllä on kaksi valkaistun lehtipuusellun tuotantolinjaa, joiden vuotuinen tuotantokapasiteetti on yhteensä 1,8 miljoonaa tonnia, sekä kaksi pakkauskartongin tuotantolinjaa (470 000 tonnia). Yhtiön päätuotteita ovat valkaistu lehtipuusulfaattisellu, valkaistu pohjoinen sulfaattisellu, liukosellu, nestepakkauskartonki ja korkealaatuinen valkoinen kartonki.

Se on edelläkävijä paperin- ja sellunvalmistuksen teollisissa uudistuksissa, teknologisessa kehityksessä ja ympäristön huomioon ottamisessa. Asia Symbol on valkaistua lehtipuusulfaattisellua ja korkealaatuista valkoista kartonkia koskevien kansallisten standardien pääasiallinen laatija. Tehtaan ympäristöinvestoinnit ovat lähes 570 miljoonaa euroa.

Jiang Bo, johtaja, MMO & sopimushallinta, Palvelut-liiketoimintalinja, Kiina, Valmet, puh. +86 510 852 30518, bo.jiang@valmet.com

Valmet on maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. Tavoitteenamme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa.

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa. Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Lue lisää www.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal