Valmet järjestää pääomamarkkinapäivän tänään 18. syyskuuta 2018 Helsingissä

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 18. syyskuuta 2018 klo 9:00

Valmet järjestää pääomamarkkinapäivän institutionaalisille sijoittajille ja analyytikoille tänään tiistaina 18. syyskuuta 2018 Helsingissä. Tapahtuman tarkoituksena on tarjota tietoa ja päivitys Valmetin edistymisestä strategian toteutuksessa ja liiketoimintanäkymistä. Valmetin strategia ja taloudelliset tavoitteet pysyvät muuttumattomina.

"Olemme edenneet johdonmukaisesti strategisilla painopistealueillamme ja parantaneet tasaisesti taloudellista tulosta. Valmetin markkina-asema on vahva, ja prosessiteknologiaa, palveluita ja automaatiota yhdistävä tarjoomamme on ainutlaatuinen. Kehitämme ja parannamme jatkuvasti teknologiaamme, prosessejamme sekä henkilöstöä pitäen asiakkaat Valmetin toiminnan ytimessä. Systemaattinen työmme tulevaisuuden rakentamiseksi jatkuu", sanoo Pasi Laine, Valmetin toimitusjohtaja.

Esitysmateriali ja webcast-lähetys

Suora webcast-lähetys pääomamarkkinapäivästä alkaa klo 12:00 osoitteessa www.valmet.com/cmd2018. Esitysmateriaali on saatavilla samassa osoitteessa noin klo 11:00. Tallenne webcast-lähetyksestä on saatavilla keskiviikkona 19. syyskuuta 2018. Tapahtuman ja materiaalien kieli on englanti.

Lisätietoja antaa:
Calle Loikkanen, sijoittajasuhdejohtaja, Valmet, puh. 010 672 0020

Kari Saarinen
talousjohtaja

Calle Loikkanen
sijoittajasuhdejohtaja

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,1 miljardia euroa. Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Seuraa Valmetin sijoittajasuhteita Twitterissä www.twitter.com/valmetir