Metson vuoden 2015 vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä julkaistu

Metso Oyj:n pörssitiedote 26.2.2016 klo 15:00 paikallista aikaa

Metso Oyj:n vuoden 2015 vuosikertomus on julkaistu osoitteessa www.annualreportmetso.com . Julkaistu raporttikokonaisuus sisältää tilinpäätöksen ja vuosiesitteen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Painettu tilinpäätös ja vuosiesite ovat saatavilla suomeksi ja englanniksi viimeistään viikolla 12. Painetut tuotteet ovat tilattavissa osoitteesta www.metso.com/julkaisujentilaus .

Metson kestävän kehityksen raportti julkaistaan viikolla 10 samassa osoitteessa englanniksi.

Metso kuuluu alallaan maailman johtaviin teollisuusyrityksiin. Palvelemme kaivos-, kivenmurskaus-, kierrätys-, öljy-, kaasu-, massa-, paperi- ja prosessiteollisuuksia. Autamme asiakkaitamme parantamaan toimintansa tehokkuutta, vähentämään riskejä ja lisäämään kannattavuutta ainutlaatuisen tietotaitomme, kokeneiden asiantuntijoidemme ja innovatiivisten ratkaisujemme avulla. Rakennamme yhdessä uutta, kestävää kasvua.

Tuotevalikoimaamme kuuluu kaivos- ja kivenmurskauslaitteita ja -järjestelmiä sekä teollisuusventtiileitä ja venttiiliohjaimia. Tuemme asiakkaitamme laajalla palveluvalikoimalla sekä maailmanlaajuisella yli 80 palvelukeskuksen ja noin 6 400 palveluammattilaisen verkoston avulla. Metsolle turvallisuus on ykkösasia.

Metson osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli noin 2,9 miljardia euroa. Metso työllistää yli 12 000 henkeä yli 50 maassa. Expect results.

www.metso.com/fi, twitter.com/metsogroup

Lisätietoja antaa: