Valmet toimittaa uudelleenrullaimen Roto-cartin tehtaalle Italiaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 30.9.2016 klo 12.00

Italialainen pehmopaperin jalostusyhtiö Roto-cart Spa on valinnut Valmetin uuden uudelleenrullaimensa toimittajaksi. Rullain asennetaan uuteen jalostustehtaaseen, joka sijaitsee Castelminio di Resanassa, Italiassa. Tehtaan työmaa on maailman suurimpia lajissaan.

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2016 toisen neljänneksen tilauksiin. Uuden Focus Reelite 20 ENS -uudelleenrullaimen on määrä käynnistyä vuoden 2017 ensimmäisen neljänneksen aikana.

"Jatkuvana tavoitteenamme on investoida huipputeknologiaan, jotta voimme vastata asiakkaiden ja kuluttajien vaatimuksiin. Roto-cart on toiminut alalla jo 35 vuoden ajan. Näimme välittömästi, että sähkömekaaninen Focus-uudelleenrullain pystyy erinomaisesti säilyttämään paperin ominaisuudet", sanoo Roto-cart Span toimitusjohtaja Giuliano Gelain.

"Valmet Focus -rullaimilla ja offline-painokoneilla on pitkä historia onnistuneita asennuksia. Olemme innolla mukana Roto-cartin laajennussuunnitelmissa ja tuemme erinomaisten pehmopaperituotteiden valmistusta", sanoo Valmetin rullainteknologian johtaja Massimiliano Corsini.

Tekniset tiedot

Asennus kattaa Valmet Focus Reelite 20 ENS -uudelleenrullaimen sekä kaksi aukirullaustelinettä. Kone on valmisteltu offset-painokoneen asennusta varten. Offset-painokone on mahdollista ohittaa. Ohitustilassa uudelleenrullaimen suunnittelunopeus on 1 800 m/min paperin ominaisuuksista ja tampuurin halkaisijasta riippuen. Kun offset-painokone on toiminnassa, suunnittelunopeus on 900 m/min. Toimituslaajuus kattaa asennusvalvontapalvelut.

Valmet Focus -uudelleenrullain

Tietoa asiakkaasta Roto-cart

Roto-cart on integroitu pehmopaperiyhtiö, jolla on kaksi jalostusyksikköä sekä yksi paperitehdas ja 35 vuoden kokemus alalta. Yhtiön tuotteita löytyy yhtiön omina tuotemerkkeinä ja kauppojen private label -tuotemerkkeinä. Teknologisten avantgarde-linjojen sekä liiketoiminnan laadusta kertovien FSC- ja ISO 9001 -sertifikaattien ansiosta Roto-cart on päättänyt erikoistua laadultaan ensiluokkaisiin tuotteisiin.

Massimiliano Corsini, johtaja, rullainteknologia, pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh. +39 349 7571752

Fabio Capuano, myyntipäällikkö, rullainteknologia, pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö, Valmet, puh. +39 340 8005614

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa. 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Lue lisää www.valmet.com, www.twitter.com/valmetglobal