Valmetin uusi verkkotyökalu helpottaa telapinnoitteiden valintaa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 24.4.2015 klo 11:00

Valmet on julkistanut uuden, helppokäyttöisen telapinnoitesovelluksen huhtikuussa 2015. Tämän interaktiivisen verkkotyökalun avulla käyttäjät voivat etsiä ja valita optimaalisen telapinnoitteen mitä tahansa paperin, kartongin tai pehmopaperin tuotantolinjan telapositiota sekä sellunkuivauskonetta varten.

Uusi verkkotyökalu palvelee Valmetin asiakkaita entistä paremmin kokoamalla kaikki Valmetin telapinnoitetuotteet ja niiden tarkat tekniset tiedot yhteen, käyttäjäystävälliseen näkymään. Löydät sovelluksen osoitteesta www.valmet.com/rollcovers.

Valmetin koko telapinnoitevalikoima helposti selattavissa

"Telapinnoitteiden johtavana toimittajana halusimme tehdä pinnoitteiden etsimisestä ja valitsemisesta mahdollisimman helppoa. Eri positioiden telapinnoitevaihtoehtojen ja -ominaisuuksien lisäksi sovelluksesta voi myös nopeasti löytää ja ladata tuote-esitteitä", sanoo Valmetin Telapinnoitteet-yksikön johtaja Samppa Ahmaniemi. Käyttäjäystävällinen verkkotyökalu mukautuu kätevästi myös tableteille.

Kuva: www.valmet.com/rollcovers

Optimaaliset pinnoitteet kaikkiin telapositioihin

Valmetin telapinnoitevalikoima sisältää laajan tarjonnan huipputeknologian ratkaisuja kaikkiin eri positioihin. Valmet on vuosikymmenten ajan hyödyntänyt telapintojen kehityksessä viimeisintä teknologiaa ja tutkimusta. Kehitystyön tulos näkyy moderneissa telapinnoitemateriaaleissa ja innovatiivisissa päällystysratkaisuissa.

Paperilajista tai koneen valmistajasta riippumatta Valmet tarjoaa asiakkailleen kattavan valikoiman yksilöllisiin tarpeisiin vastaavia telapinnoitteita. Valmet on kehittänyt kestäviä ja joustavia pinnoitteita kumista ja polyuretaanista aina ultrakoviin karbideihin ja keraamipinnotteisiin. Näillä materiaaleilla saadaan aikaan erinomainen kulutuskestävyys ja pitkät häiriöttömät ajoajat. Tämän tuloksena tehtaat voivat lisätä koneiden tehokkuutta, pidentää telojen käyttöaikoja ja vähentää kunnossapitokustannuksia.

VALMET OYJ

Samppa Ahmaniemi, johtaja, telapinnoitteet, Valmet, puh. +358 10 672 6837

Juha Ruotsi, johtaja, globaalit teknologia, telapinnoitteet, Valmet, puh. +358 10 672 0950

www.valmet.com/rollcovers (englanniksi)

Valmet on maailman johtava teknologian, automaation ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. Valmetin visiona on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa.

Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin. Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset. Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit.

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa. 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.