Valmet toimittaa mittaraameja ja perälaatikon laimennuksen hallintajärjestelmän Xinxiang Xinya Paperille Kiinaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 6.9.2021 klo 11.00

Valmet toimittaa Valmet IQ Scanner -mittaraameja ja Valmet IQ Dilution Profiler -laimennuksen hallintajärjestelmän Xinxiang Xinya Paper Co., Ltd. -yhtiölle Kiinaan. Järjestelmät asennetaan Xinxiang Xinya Paperin PM2-paperikoneelle parantamaan tuotannon ajettavuutta ja lopputuotteen laatua.

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2021 toisen neljänneksen saatuihin tilauksiin. Järjestelmä toimitetaan vuoden 2021 neljännen neljänneksen aikana.

”Valmetilla on kehittynyttä ja innovatiivista teknologiaa ja heidän palvelunsa on hyvin ammattitaitoista. Yhteistyö Valmetin kanssa on ollut erittäin miellyttävä kokemus. Luotamme täysin Valmetin teknologiaan ja tarjottuihin ratkaisuihin. Uskomme tämän olevan luotettava ja järkevä ratkaisu meille”, sanoo Baoshi Qin, yleisinsinööri, Xinya Paper Group.

”Olemme tyytyväisiä voidessamme tarjota Valmet IQ -laadunhallintaratkaisuja asiakkaallemme. Prosessiosaamisemme ja palveluidemme yhdistelmän avulla tuemme Xinya Paperia heidän automaatiotasonsa kehittämisessä”, kertoo Richard Sui, Kiina, Automaatio, Valmet.

Tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus Xinxiang Xinya Paperille koostuu Valmet IQ -laadunhallintajärjestelmästä, joka sisältää mittaraamin sekä siihen liittyvät mittaukset ja säädöt. Tarkemman datan ja uuden säätöteknologian avulla konetta voidaan ohjata paremmin kuin ennen, mikä parantaa sen suorituskykyä ja lopputuotteen laatua.

Valmet IQ Dilution Profiler on perälaatikon laimennuksen hallintajärjestelmä. Se on suunniteltu erityisesti parhaan mahdollisen perälaatikon tuottaman painoprofiilin saavuttamiseen.

Tietoa asiakkaasta Xinxiang Xinya Paper Co., Ltd.

Xinxiang Xinya Paper on johtava paperiteollisuuden yritys Henanin maakunnassa ja kiertotalouden pilottiyritys Kiinassa. Konsernin pääliiketoimintaa on sellun ja paperin valmistus, joiden lisäksi sillä on kattavaa lämmön ja sähkön yhteistuotannon, lääketeollisuuden ja kemian tekniikan, logistiikan ja kaupan, koneiden valmistuksen, metsän kehittämisen ja ympäristönsuojelun liiketoimintaa. Sen vuotuinen paperin tuotantokapasiteetti on 800 000 tonnia ja taseen loppusumma 478 miljoonaa euroa, ja se sijoittuu Henanin ensimmäiseksi ja Kiinan 22:nneksi sellu- ja paperiteollisuuden yritykseksi.

Richard Sui, Myyntipäällikkö, Kiina, Automaatio, Valmet, puh. +86 21 3997 5000

Valmetin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 3,7 miljardia euroa. 14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.