Valmet toimittaa fleksopainokoneen laadunhallintajärjestelmän Lamipak (Kunshan) Co. Ltd:lle Kiinaan

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 29.12.2021 klo 11.00

Valmet on saanut Valmet IQ -laadunhallintajärjestelmän tilauksen Lamipak (Kunshan) Co. Ltd:ltä heidän fleksopainokoneellensa. Järjestelmä asennetaan asiakkaan fleksopainoon korjaamaan kartongin halkeiluongelmia hallitsemalla kartongin kosteutta koko painoprosessissa.

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2021 kolmannen kvartaalin saatuihin tilauksiin. Järjestelmä toimitetaan vuoden 2022 ensimmäisen kvartaalin aikana.

”Valmet on kehittänyt heidän edistynyttä ja innovatiivista teknologiaansa pystyäkseen parantamaan myös fleksopainoprosessia. Olemme luottavaisia, että Valmetin asiantuntemus auttaa meitä parantamaan tehokkuuttamme, jotta pysymme edellä kilpailijoitamme ja pystymme vähentämään ympäristövaikutuksia. Näemme tämän viisaana investointina”, sanoo Alan Chen, tuotantopäällikkö, Lamipak.

”Olemme erittäin iloisia, kun voimme tarjota Valmet IQ -laadunhallintaratkaisuja Lamipakille. Meidän edistynyt laadunhallintajärjestelmämme nostaa Lamipakin tuotantotehokkuuden uudelle tasolle”, sanoo Zhou Liang, myyntipäällikkö, Kiina, Automaatio-liiketoimintalinja, Valmet.

Teknistä tietoa toimituksesta

Tilaus sisältää Valmet IQ Converting Scanner -mittaraamin, yksipuolisen infrapunateknologiaan perustuvan kosteusmittauksen, IQ Moisturizer -kostutusjärjestelmän sekä IQ Multipoint Moisture -mittausjärjestelmän. Kaikki nämä on liitetty toisiinsa edistyneiden IQ poikki- ja konesuuntaisten suljettujen säätöjen avulla. Jatkuva-aikaisen tiedon, kostutusjärjestelmän ja edistyneen säätöteknologian avulla fleksopainoprosessista tulee tasaisempi, mikä johtaa kartongin parempaan painolaatuun.

Tietoa asiakkaasta Lamipak (Kunshan) Co. Ltd

Lamipak rakensi aseptisille pakkauksille omistetun tuotantolaitoksen vuonna 2007. Viimeksi kuluneen vuosikymmenen aikana Lamipakista on tullut yksi johtavista aseptisten pakkausratkaisujen toimittajista, ja sen tuotteita ja palveluita käytetään yli 40 eri maassa ympäri maailmaa. Se tuottaa noin 5 miljardia aseptista pakkausta vuodessa.

Zhou Liang, myyntipäällikkö, Kiina, Automaatio-liiketoimintalinja, Valmet, puh. +86 15921770360

Valmetin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 3,7 miljardia euroa. 14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.