Valmet valittiin tekniikan alan ammattilaisten keskuudessa toiseksi ihanteellisemmaksi työnantajaksi Suomessa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 25.10.2019 klo 13:00

Valmet on valittu tekniikan alan ammattilaisten keskuudessa toiseksi ihanteellisemmaksi työnantajaksi Suomessa. Sijoitus julkistettiin Universumin vuosittaisessa tutkimuksessa, joka on Suomen suurin työnantajatutkimus. Viime vuoden tutkimuksessa Valmet sijoittui neljänneksi.

Valmet on tehnyt pitkäjänteistä työtä työnantajamielikuvan eteen yli organisaatiorajojen.

“Olemme erittäin ylpeitä tästä tunnustuksesta, sillä se tarkoittaa, että ahkera työmme Valmetin työnantajamielikuvan eteen tuottaa tulosta. Haluan kiittää kaikkia valmetlaisia osallistumisesta yrityskulttuurimme kehittämiseen sekä sen näkyväksi tekemiseen konkreettisin tavoin jokapäiväisessä työssä. Sitouttavan työntekijäkokemuksen luomisessa tärkeintä ovat inspiroivat ja palkitsevat hetket – kun kaikki toimii yhteen. Tämän sijoituksen saaminen on ehdottomasti yksi niistä hetkistä”, sanoo Valmetin henkilöstö- ja liiketoiminnan kehityksen johtaja Julia Macharey.

Universumin tutkimukseen haastateltiin 1 017 tekniikan alan ammattilaista.

Valmet etsii uusia osaajia

Valmet tarjoaa mahdollisuuksia osaaville ihmisille ympäri maailman. Tällä hetkellä yhtiöllä on 129 avointa työpaikkaa globaalisti. Valmet etsii eri alojen ammattilaisia, joilla on potentiaalia kasvaa sen moninaisessa ja globaalissa tiimissä.

Tietoa Universumista

Universum on kansainvälinen työnantajakuvan tutkimus- ja konsultointiyritys, jonka ratkaisut kattavat työnantajakuvan tutkimukset, strategisen konsultoinnin sekä dataan perustuvat viestintäratkaisut. Universumin tutkimuksiin haastatellaan vuosittain yli 1 000 000 opiskelijaa ja ammattilaista maailmanlaajuisesti.

Lisätietoa:
Julia Macharey, henkilöstö- ja liiketoiminnan kehityksen johtaja, Valmet, +358 50 486 8056

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa. Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.