Valmet toimittaa käyttäjäkoulutusta Naantalin voimalaitokselle

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 14.2.2018 klo 11:00

Valmet toimittaa Turun Seudun Energiantuotanto Oy:n Naantali 4 CFB-kattilalaitokselle koulutussimulaattorit ja verkkokurssit käyttäjäkoulutusta varten.

"Jotta käyttäjillä olisi mahdollisimman vankka asiantuntemus uuden 430 MW:n CFB-kattilan käyttämisestä, päätimme investoida Valmetin tuottamaan käyttäjäkoulutukseen", kertoo Turun Seudun Energiantuotannon toimitusjohtaja Tapani Bastman.

"Valmetilla uskotaan kokonaisvaltaiseen lähestymistapaan oppimisessa. Käytämme useita oppimistekniikoita ja autamme asiakkaitamme kehittämään prosessiosaamistaan ja harjoittelemaan perus- ja erikoistilanteiden hallintaa turvallisesti. Haluamme omalta osaltamme varmistaa, että operaattorit voivat luottaa omiin kykyihinsä suoriutua tehtävistään yhdenmukaisin toimintatavoin", sanoo Valmet Learning Services -palvelujen tuotepäällikkö Lisa Månsson.

"Haluamme auttaa asiakkaitamme saavuttamaan liiketoimintatavoitteensa. Learning Services -palveluitamme käyttämällä asiakkaamme saavuttavat optimaalisen tuotannon vähemmillä tuotantopoikkeamilla ja paremmalla hyötysuhteella", toteaa Valmetin energia- ja ympäristöyksikön Field Service -liiketoiminnan johtaja Jere Niemi.

Tietoa Turun Seudun Energiantuotanto Oy:stä
Turun Seudun Energiantuotanto Oy tuottaa kaukolämpöä ja sähköä, sekä höyryä lähiseudun yrityksille. Yrityksen omistavat Fortum Power and Heat ja Turku Energia sekä Raision, Kaarinan ja Naantalin kunnat.

Lisa Månsson, tuotepäällikkö, Verkko-oppiminen ja Valmet-koulutussimulaattorit, Valmetin energia- ja ympäristöyksikkö, puh. +46 31 50 10 41

Jere Niemi, johtaja, Field Service, Valmetin energia- ja ympäristöyksikkö, puh. +358 10 676 3646

Kutsumme sinut matkaamaan kanssamme: Valmet Learning Services - kattava asiakaskoulutustarjonta lanseerattiin keväällä 2017 ja on osa Valmetin palvelukonseptia. Lisätietoja saat osoitteesta
www.valmet.com/learningservices
#LearningServices

Valmetin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa. Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Lue lisää www.valmet.fiwww.twitter.com/valmetglobal