Valmetille uusi aluetoimisto Mexico Cityyn

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 19.4.2017 klo 11.00

Valmet on avannut uuden aluetoimiston Mexico Cityyn asiakkaidensa palvelemiseksi. Toimiston avajaiset pidettiin helmikuussa 2017. Avajaistilaisuus järjestettiin Suomen Meksikon suurlähettilään residenssissä.

"Valmetilla on ollut liiketoimia Meksikossa useiden vuosien ajan ja tämä viimeisin käänne osoittaa sen, kuinka kiinnostava Meksikon markkinatilanne todella on", totesi Suomen suurlähettiläs Roy Eriksson puheessaan.

Valmetin tavoite on olla lähellä asiakkaita ja kasvumarkkinoita, ja uusi toimisto Meksikossa on hyvä esimerkki siitä, miten pääsemme lähemmäksi paikallisia asiakkaita. Viime vuonna avattiin toimistot myös Chileen ja Vietnamiin. Lisäksi aiomme avata uuden palvelukeskuksen Indonesiaan tänä vuonna. Valmet pyrkii tarjoamaan asiakkailleen merkittäviä etuja käyttämällä koko prosessiteknologian, automaation ja palvelujen valikoimaa ja kehittämällä jatkuvasti paikallisia palveluja ja etäpalveluja.

Valmet aloitti Meksikon markkinoilla vuonna 1954, jolloin ensimmäinen Valmetin paperikone toimitettiin. Tänä päivänä Meksikon merkittävä osa kaikesta pehmopaperista ja paperi- ja pakkauskartongista on tuotettu Valmetin toimittamia koneilla. Valmetin tarjooma Meksikossa sisältää myös automaation ja palvelut.

"Olemme jo vuosien ajan työskennelleet ahkerasti voittaaksemme asiakkaidemme luottamuksen. Uskomme, että Valmetin tulevaisuus Meksikossa on täynnä mahdollisuuksia", sanoo Valmetin Pohjois-Amerikan johtaja Dave King.

Ribbon Cutting

Kari Lindberg, Jukka Tiitinen, José Rivera, Dave King ja Charles Farmer leikkaamassa nauhaa Valmetin uudella toimistolla.

Valmetilla on tällä hetkellä yli 120 palvelukeskusta, 88 myyntitoimistoa, 34 tuotantoyksikköä ja 16 tutkimus- ja kehityskeskusta eri puolilla maailmaa. Valmetin asiantuntijat ovat lähellä asiakkaita myös teollisen internetin ja etäyhteyksien kautta.

Kari Lindberg, johtaja, Palvelut-liiketoimintalinja, Pohjois-Amerikka, Valmet, puh. +1 404 394 5923
Dave King, johtaja, Pohjois-Amerikan alue, Valmet, puh. +1704 968 0521

Valmetin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 2,9 miljardia euroa. 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Lue lisää  www.valmet.comwww.twitter.com/valmetglobal